søndag den 1. juli 2007

Til Latrabjerg - uden cykel...

Efter at have forladt Flatey gik turen igen til land. Cyklede til Patreksfjordur og besoegte familien, som jeg ogsaa traf i Akureyri. Fik tilbud om biltur til Latrabjerg - 46 km paa grusvej i stejlt terræn. Paa vejen moedte vi en cyklist med fuld oppakning - respekt. Jeg blev fotograferet ved skiltet for Europas vestligste punkt, men uden cykelhjælm, da jeg jo ikke cyklede derud. Bilturen sparede mig for 2 dages cykling. Fugleentusiaster kommer fra hele verden med deres store linser. Jeg kom dog ogsaa paa taet hold af soepapegoejerne.















1 kommentar:

Anders sagde ...

Hej Vagn.
Det ser jo rigtig fint ud ,og det kører jo for dig nu! Flotte billeder, og godt vejr har du også fået. Fine billeder af naturen, det ser lækkert ud deroppe....men,men hvornår får du en af Islands få "hårdkogte" sommerfugle-arter på foto ?
Du ønskes en forsat god tur, håber det fine vejr holder lidt tid.
kh. Anders.
Masser af hilsner fra Annette, hun mener du ser godt ud i cykel udstyret.