torsdag den 19. juli 2007

Jeg er tilbage i Maribo

Efter en sidste cykeltur op nord for Akureyri om formiddagen, cyklede jeg i god tid ud til lufthavnen i Akureyri, pakkede om og gjorde cyklen rejseklar (styret drejes, pedaler og forhjul afmonteres).

Der var planmæssig afgang kl. 18.40 (islandsk tid) fra den lille lufthavn i Akureyri og landing i Kastrup 23.35 (dansk tid) - 5 minutter før planen.

Karin var klar i lufthavnen til at fragte mig til Lolland - det blev dog min opgave at føre automobilet - lige efter lidt omstilling til mørke, som jeg jo ikke har oplevet noget af i 4 uger... og vi ankom til Maribo ved 2-tiden - så det er allerede nogen timer siden.
Bloggen blev jo kun ført sporadisk undervejs på turen - i forhold til hvor det var muligt - så der skal lægges noget mere stof på.
Det blev ialt til 1580 km på Islandsk jord - ingen uheld - ingen punkteringer. Jeg tabte en skrue i en bagskærmholder, men det kunne klares med et lille stykke gaffatape.

Billedserien nedenfor giver indtryk fra den sidste dag.
Cykeltur om formiddagen op nord for Akureyri i retning mod Dalvik. Cyklen udenfor lufthavnen i Akureyri. Det røde Sterling fly. Cyklen hjemme i Maribo. Skruen erstattet med Gaffatape - og endelig et sommerligt indtryk fra haven, som Karin har passet fint på i de 4 uger.

Mange gode hilsener - Vagn







1 kommentar:

Unknown sagde ...

VELKOMMEN HJEM!

Hyg dig - og hils din familie!

Ingen flade dæk? - IMPONERENDE!

De bedste hilsner
Per Rasmussen
Præstø