onsdag den 11. juli 2007

Paa vej mod Myvatn

Nogle dage er gaaet siden der sidst har vaeret netadgang. Jeg er nu naaet til Myvatn - fra Akureyri til Husavik til Asbyrgi til Dettifoss og Grimsstadir.
Jeg billedindtryk fra i dag, hvor jeg ogsaa moedte en anden frisk dansk cyklist. Myvatnomraadet er karakteriseret ved at det koger og bobler lige under jordens overflade, det skal jeg kigge naermere paa de naeste dage. Serien slutter her paa campingpladsen lige ved Myvatnsoen - saa frodigt, som en dansk skov. Undervejs fandt jeg pudsigt nok en islandsk 1000 kr seddel...
Bemaerk, at jeg boede ved vejrstationen Grimsstadir












1 kommentar:

Ib P. sagde ...

Hej igen Vagn
Håber du nød de varme bobler!
Vi glæder os til at høre live om din spændende tur.
Jeg skal også hilse fra Kirsten
Ib P.