mandag den 25. juni 2007

Paa netcafe i Borgarnes

Lige nu sidder jeg paa turistinformation i Borgarnes. Har nu cyklet ca. 370 km det er 5. dag paa cyklen- koerer nu vestpaa for at naa campingplads ved Snorrastadir i retning Snoefellsnes inden dagen er omme. Jeg sidder ved en gammel computer, saa der er ikke mulighed for at uploade billeder, som jeg ellers har taget en masse af.
Jeg har i store træk koert paa hovedvej 1 over hoejlandshederne -henholdsvis 540 og 407 meter over havet. Jeg gjorde en fin afstikker til en lille hytte Bakkakot ca 25 km nord for Sauderkrokur - det gav godt nok en omvej paa 55 km - men det var ulejligheden vaerd paa grusvejene.

I nat blev jeg vækket kl. 1.48 (Islandsk tid) af en sms-besked fra Naja, som netop var landet i Bishkek i Kirgistan, som udsendt repræsentant for Folkekirkens noedhjaelp - fantastisk med kommunikation i disse tider.

Karin har ogsaa haft held til at ringe mig op via Skype.

Der gaar sikkert nogle dage inden jeg finder en lille netbix igen. Jeg vil ud i vinden, kigge paa skyer, heste, faar, lava og mos.

Alt vel - Roger over...

Mange hilsener Vagn

1 kommentar:

Annelise Bach Nielsen sagde ...

Hej Vagn! Hvor er det dejligt at vide, at du nu hører lavagruset knase og vinden suse som planlagt - uden at få våde og kolde fødder!
Mange hilsner, Annelise